lunes, junio 02, 2008

Jo

Jo bec
Potser dificil pero soc
Soc un home comú
Un mes
O un sol
O sol
Jo soc besable
Amable, educat
Calor
Jo soc pena i guerra
Pau i futur
Jo soc una última vegada
Potser un canalla
O el meu futur, o el teu
La tristesa?
La lluita?
Si: fumo i dormo i demà és nomes dimarts
Jo soc tu
Un joc d'avui per un potser, un demà
Una serp?
O una onada dorada que es desfà
Jo soc
Jo soc només
Mig amb prou feina, del tot em basta
Jo soc la galta d'un altre
En una estrella d'ulls verds que miren
Tinc fred
Dona'm calor
Jo soc
Jo soc de vegades per ser un altre
Soc el deliri
L'esperança, el cami tou
Soc pregunta
M'urgeix provar
Ser un poema no sentimental
Ser mariner en terra a Cadaqués
Ser

1 comentarios:

A las 4:28 a. m. , Blogger Solsolet ha dicho...

Si, tu ets tot això i molt mès.
Ets pura adrenalina, pura tendresa quan cal. Aire pur. Una bocanada fresca de matinada. Una copa afumada de nit.

Cor i raó: no us contamineu.

www.7deviure.blogspot.com

 

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio